OMG!! Budak 12 tahun Kembar Berjalan Seperti Spaiderman

Kembar siam Shivanath dan shivram Sahu kini menemui satu cara yang luar biasa untuk pergi ke sekolah dengan mengikut cara seperti spaider.
kanak-kanak berusia 12-tahun , yang dilahirkan bercantum pada bahagian pinggang, bahagian dua kaki dan empat tangan dan bekerja seiring untuk apa sahaja... saksikan video di bawah..



Shivram berkata: "Kami tidak mahu untuk dipisahkan Kami akan kekal seperti ini walaupun kita menjadi tua Kami mahu hidup seperti ini..."
Pasangan itu dilahirkan di sebuah kampung kecil berhampiran Raipur di tengah India.
Kedatangan mereka menggemparkan beberapa penduduk kampung Ada yang menyembahnya sebagai jelmaan tuhan.
Seorang doktor tempatan kepada keluarga mereka berdua sihat tetapi dia tidak dapat memisahkan mereka.
Mereka dipercayai berkongsi perut yang sama tetapi mempunyai 2 paru-paru, hati dan otak.
Dengan amalan yang dipelajari untuk melakukan semua kerja-kerja asas harian, minimum, termasuk mandi, makan, berpakaian dan menyikat rambut masing-masing.
Mereka boleh berjalan turun tangga dari rumah dgn mudah berpecah-tahap dan juga berjalan di semua enam anggota badan bermain kriket dan permainan lain dengan anak-anak jiran.
Shivanath, yang muncul untuk menjadi yang lebih lemah dari kedua-dua anak kembar, berkata: "Kami telah mengajar diri kita semua Kami menunggang ke sekolah pada basikal dan bermain kriket tiada masalah.."
Mereka juga adalah ahli akademik yang berbakat dan dianggap antara pelajar cemerlang di sekolah tempatan mereka, banyak untuk kebanggaan bapa yg sangat suka mereka, Raj Kumar, 45.

0 ulasan: